fredag 26 februari 2010

Sportlov

Hej.
Har läst lite ur en bok. Belle och jag var till Biblioteket igår och lånade några böcker.
Skall se på solsidan på tv nu. Jag har på känn att jag kommer att bli sjuk. idag var vi och körde slalom med skolan och sen hade vi
konditions träning på fotbollsträningen så det
blev verkligen tung dag med en förkylning på gång.
Imorgon åker jag troligtvis till Emelie om inte
Isse kommer hit får se hur det blir. Skall och
spela match imorgon också om jag mår bra som sagt.
På söndag skall jag på Ridlektion Med Beata för Någon tjej ,
Vid namn jag inte kommer ihåg (?)
Skulle kunna gå och sova nu men har ingen lust att sova för
då vaknar jag så tidigt imorgon och det årkar jag inte. haha
Äntligen SPORTLOV nu .
Har längtat så . Sovmorgon är bäst =D
Men nu skall jag se på tv.

Godnatt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar