torsdag 18 februari 2010

Gonatt !


Hej . Har tittat tv nu .
Var ju som sagt och handlade godis och en tidning med karolina . haha.
Kan ju inte säga att det blev en tråkig shopping runda haha.
När vi sökte efter någon Juice hittade vi en ovanlig saft sort . Fläderblomsaft !?
Har aldrig hört om det eller smakat det så karolina bestämde sig för att köpa en flaska.
Sen när vi satt och åt godis så blev hon törstig och bestämde sig för att smaka lite. Men det var ju blandsaft som skulle spädas ut med vatten så det blev inte mycket drucket av det minsann.
Tänkte åka in till Mormor och Morfar ikväll.
Pappa slutar tidigare imorgon så han kommer efter mig när jag slutar har håltimme sista timmen så jag åker hem.
Har träning på kvällen och sen lämnar jag och tittar på match.
På lördag skall jag till Stallet och sen måste jag städa för Celine och Emelie kommer och sover över.
Men den här gången tänker jag vädra för när vi sov hos Celine var det som att sova i bastun men här skall det minsann vara kallt . mohaha
Men nu skall jag äta någonting och läsa lite på matematiken som jag tror jag kan .

Observera ordet tror.

Men jag bloggar mer imorgon .

Go natt (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar